Wednesday, September 16, 2009

kuey buah :)

ariny macam bosan siket, siket jeh, sebab saye macam tadak semangat ariny. tah kenapa tahh. tape, tadak semangat pon kesemangatan buat kueyh mesti diteruskan!
ariny buat kueyh buahhh. dalam dia ada buah epal buah oren buah pear buahh strawbery buah jambu haha sume kena tipu. blom pro agy ah nak buat kueyh gune sume buah2 tuhh.
biskut buah nih adunan rasia kluarga (ceh saja nak mention macam family banyak sangat rasia) plus buah cherry warna warni, ada kismis hitam n warna warni juge, n badam hancur. buah badam yang gedabak perlu diblender dulu untuk dapatkan rasa mengancam dan sangat menggiurkan.
camna mengancam tuh? haha kena rasa sendirikk. sesungguhnya saye berpuasa pada hari ini.ngeh3.
tapi tadik nampak cam cantek gilak biskut tuhhh, n rasa dia petah agy mesti la sdap kannn sebab dibuat dengan penuh kasih sayang oleh saye. hahah lau tak dapat rase kasih sayang mase makan kueyh tuh boleh carik saye. hahahha. *bahagia* ^_^
tanak cakap banyak da penat berhempas pulas buat kueyh, jadik nak letak gambaa jeh. sila tonton lau taknak tonton sila close tab. sekian. :)


proses pembuatan biskut buah


Biskut Buah


penuh dengan buah buahan. hahah


hasil terakhir :)


alhamdulillah. siap da satu agy kueyhh. malamni bakal menyambung buat kueyh, maybe Almond Si London. hehehe. tak sabarrrr.
sekiann. selamat berbuka sume oranggg.
saya sayang anda :)
assalamualaikum...

11 comments:

Akmal Hayat said...

kuih buah..bwk balik kolej skit..

nk2..

aiN_z said...

aishh
nih la akibatnye ade beshfren kuat makannn
hahah
:p
okess insyaAllah bawak lau ade stok agy
sbb kueyh nih limited.
huhuhu

Akmal Hayat said...

huih..simpan siap2 utk aku..seal kn kuih2 tuh..

aiN_z said...

hahaha
shalala~
insyaAllah wahai akmalhayattt
sangat kuat makan yep anda
hehee

syamil said...

jamu kt aku skit.....

a h u y y said...

eee...
promote kueh tak habis2

aiN_z said...

syamil
heheh
hang kena beli
nak jamu kat dak kecik tuh je la
hahah

ahuyy
heheh
sila la beli
:p
nmpak sdap kan

~nurul hajar~ said...

roommateSSSSS jgn dilupakan..
hehehe...
sje tekan kn huruf ssss 2...
heheh

aiN_z said...

err hajaar
agak kasaarr ayat di ctuhh syg
hehehe
:p
insyaAllah xlupe kat SEMUA RUMET2KU
ade 8rumet sumenyerr
hehhe
;p

Amin Rox said...

WaH!!! mantap! betul kata akmal, tapau2.. haha

aiN_z said...

hehehe
amin rox
insyaAllah
tp mesti ade pulangan jugaakk
hehe
:p
tapau sket kuey hangg
hehe