Friday, September 18, 2009

Almond bukan berasal dari London

baeklahhh. penat nihhh. penat dua hari bertungkus lumus siapkan biskut Almond London (kenapa nama dia macamnih?). semalam abes membakar kueyh, ariny pulak menyaluti tubuh2 biskut itu dengan coklat dan badam hancur. berpuas hati. aishh, sekarang baru paham napa biskut nih mahal di kedai2. susahhh oke nak buat dia. err tak susah sangat. tapi leceh dan memerlukan kesabaran dan ketelitian yang memang sangat perlu2 fokus. bertambah power spec pasnih. hahah. tadak kena ngenaaa.
dulu kecoh2 apsal la kueyh nih mahal berbanding kueyh lain. haaa sekarang rasakann. bila da wat sendirik, haaa terdiam kau ain. sekarang baru rasa nak mintak maaf kat macik kat kedai2 yang aku beli kueyh Almond Si London nih pasal ngomel2 dalam hati cakap biskut nih mahal.

baeklah macik2 yang saya penah beli biskut nih dulu, mintak maap yep. :) selamat hari raya.
tahun nih saya buat sendirik Almond London so tak pegi kedai macik agy beli biskut nih. hehehe.
bawah nih ada sedikit panorama yang mengindahkan mata memandang bulan2 pose nih. hahah.
mak cakap,
'apsal biskut nih tembam2 n bulat2. salunye orang jual tuh buat panjang2 comel'.

ye, memang agak bulat biskut nih. tape laaa. nanti kang orang makan tadak la cakap,
'isy ain nih kedekot tengok biskut dia kurus2 panjang2 macam dia'.
haha. hujung ayat tuh memang ada penipuan sedikit. siket jehh tak banyak.


sesi kacau adunan


badam nih saya tak belah empat oke.


sebelom masok oven


pas letak coklat melimpah ruahhh. :)


selamat hari raya maaf zaher baten :)









8 comments:

Amin Rox said...

Rajin betul ye kamu buat kueh, hehe..

aiN_z said...

err
bak kata family,
watpe ade anak dara lau raya xwat kueyh sndrik
huhuhu~
so tpkse mrajenkan diri
hehehe

Amin Rox said...

ye ker.. kalo camtu, watpe ada anak teruna kalo raya xde sape nak makan kueyh raya.. hehe setakat makan je la.. Buat x pandai..

aiN_z said...

errr ayat tuh agak same dengan sume ayat kazen2 laki kat umah ni haaa
heheh
jadik mmksdnye anak2 teruna kat uma kena tolong bakar lemang
heheh
;p

...zUlaIkHA... said...

salam syawal...

selamat hari raye maaf zahir batin yea!!!(^_^)

ampunkan segala salah n silap...

aiN_z said...

yenkiu aziani :)

salam Syawal

maaf zahir batin jugerr
mntak maaf kacau awak saluu
:)

Syazwan Harun said...

iee xsedap!

aiN_z said...

aishh
susah lau ade org kuat cemburu ngn kueyh org nih kann
;p