Tuesday, August 4, 2009

apa rasa?

tak tau nak rase ape. banyak sangat yang jadik minggu nih. aduish. sebab tuh tak brape suke nak cutih camni. huwaaaaaaa

tolongggg :(
benci2. kedit rm30 abesh dalam mase 2ary jek! nak salahkan sape??
diri sendirk laaaaa. kan da tak leyh nak topup sekaranggg.
duit da takde. tak dapat dah duit nak topup agy. dilarang topup selama 5hari.
tak kenal kedai topup selama 5hari. nice. nak kediiiitttt. mintak maaf bagi mereka yang saye tak reply pesanan ringkas anda yang panjang2 tuhhh. huhhu.
ouh itulah hukumannya. padan muke. padan muke diri sendiri laaaaa.

tadik da semangat2 nak beli baju raya. tapi before tuh, pegi kedai amoy yang mak tempahkan baju kurung pahang. then ingat tadik nak gi amek. pastuuuuhhhhhhh, tengok2 baju tuh amoi salah jahitttttt. huwaaaaaaaa. amoiiiiii.......... anda salah jahit baju saye.......
huhuhuh..beliau teramek ukuran baju orang lainnnnn.
da tak jadi da kurung pahangnyerrrrrr......
huhuhhuh... tadak mood nak beli baju raye ariniiii.
ditangguh pada lain hari. mintak maaf, mak.

mntk maaf amoyyy
anda tpakse ubah suai baju sayerrrr
sory, tapi mungkin anda tersilap ukur baju orang lain kaaannnn...
huhuhuh..
amoyyy.
saye kuciiiiwaaaaa.
makan kuih koci sambil ketawaaaaaa...
kukaciwaaaaaa
-__-'

kedit tadak, baju rosak, emosi tgangguuuuuuuuuu
huwaaaaaaa
didi........
nak jumper kamuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



.::an-nahl : 126::.
~Dan jika kamu membalas, maka balaslah dengan (balasan) yang sama dengan siksaan yang ditimpakan kepadamu. Tetapi jika kamu bersabar, sesungguhnya itulah yang lebih baik bagi orang yang sabar~

ya Allah. ampunkan dosaku...
sesungguhnya aku insan yang lemah...

4 comments:

Syazwan Harun said...

aku komen 1st lagi!

kedit abes sb sape lla tuh eh... :D

ira didi said...

maaf xleh jumpa, dd jauh di trg.. kuatkan hati yer.. bersabar adalah jauh lebih baik, tp alangkah susahnye diri ini nk buat =)

everything'll be just fine =)

...zUlaIkHA... said...

salam ziarah sahabat..
bersabarla atas dugaan yg menimpa
biasakan dirimu dengan dugaan kecil agar dirimu lebih bersedia kelak untuk menempuh dugaan yg lebih berat...uhibbuki fillah!!!

aiN_z said...

syazwanharun
saye abes kedit cpat sbb tepon kawan2.. huhuhu

didi tenkiuuu sayangg
:)

zulaikha, trime kasih..
doakan hati ni kuat juge
kdg2 ade jek yg mndatang
tp Allah bg itu sbg ujian kan
moge hati ni trus kuat
insyaAllah
trime kasihh :)