Saturday, May 23, 2009

kemerepekan.. eh, ke kerepek? haha

oke. saye sedang mengantuk yang teramat sekarang. aik? tetbe menulis dengan tulisan skema? hehe. permulaan ntuk blog saye. pasni, nk tulis penuh2. rase cam sangat bez bile gunekan bahasa penuh2. da biase sangat mesej gune bahasa ringkas. mentang2 sistem pesanan ringkas. semua nak ringkas. tapi kite tak sedar, itu boleh merosakkan markah malay A1 kite. haha. khas untuk pelajar2 yang masih belajar bahasa melayu seperti saye. :p aik. ape kne ngena ni. hehe. sebenarnye saye sangat bosannnnn sekarang. ye. B.O.S.A.N. sedang mentelaah ECONOMICS (bukan rajin, tapi psediaan untuk IA econs). haha. tapi mataku juge sedang berkeli-kelip dengan layunya sekarang. ada 'makhluk' sedang bermain buaian dengan gembiranya di kedua-dua mata saya. argh. duduk la situ maen buaian. aku nak pegi basuh muke jap lagi. padan muke korang. hehe. xnk mengalah! hehe. patutnya saye sedang dibuai mimpi indah di atas tilam bersama mak, tapi saya memilih untuk baca buku. haha. nampak rajin kan? tapi sebenarnye tadi saye baru lepas makan! huhu. makan chicken chop. betulkah ejaannya? agaknye. huhu. tu yang tak leh tido tuh. alasan : nak bace buku. fakta: takut lemak tak abes digest! haha. oke. sekarang anda kene pcaya fakta, oke? hehe. sebab saye tidaklah serajin itu nak revise sampai lewat malam selepas abes peksa. huhu. itulah kenyataan tentang diri saye. agak pemalas. kenyataan memang menyakitkan. T____T

baik. esok saye kene bersiap awal. akan keluar dengan aimi. ke mane? hehe. mid valley. jadi sesape nak jon, mari esok ke mid valley. tengahari. lalala. kalau terjumpa la yek. hehe. eleyh. macam ade jek orang nak jumpe ngn kau nurulainzakaria. hehe. ;p tak kesah. tak tau nak pakai baju ape. bak kate mak, pakai je la pape yang tutup aurat.oke. oouh. tapi saye ade masalah bile bhadapan dengan cermin. sebabnye? anda tahu sendiri. huhu. saye akan sentiase lame bile bhadapan dengan cermin. (padahal kat asrama, gune cermin rm2 je pun. da retak lak tuh) tapi itulah masalah tbesar saye. bukan prasan bile depan cermin. tapi mmg suke ngadap cermin. harap boleh atasi masalah tu. hehe. ye la, mane taknye, law family ajak kua kul 8, maka kul 8.15 kami keluar. itu semua salah cermin! haaa. salahkan la cermin tuh. sian ko cermin. mintak maaf. terima kasih byk tolong aku betulkan tudung. hehe. n bile lalu jek depan cermin, mata saye automatiknye akan mengerling ke arah cermin tersebut. hehe. padahal takde mende pun. agaknye mase ibu mengandungkan nurul dulu, salu tengok cermin ek? haa. kantoi. haha. aik? salahkan ibu pulak? ;p melalut je anda. tak kesah. saye sedang mengantuk. kene melalut sket. ish. baju lum keluarkan agy. tudung pun blum iron agy. esok pagi la kot. haa. kang law lambat sampai, ade plak minah tuh membebel. hehe. aimi. esok saye keluar awalll.. jangan risau :D esok terus jumpe di mid oke? :)

semalam tidur awal. jadi tak dapat nak bace pape. hm saye agak sedih. actually arituh saye bg proposal EE malay gunekan tulisan tangan, tanpa ditaip. agak klasik la gak saye ni. huhu. da anta kat cikgu da. tapi, tadi baru teringat, saye da terlupe tajuk EE malay saye! huhu. aduhhh..ni la padahnye tulis pakai tangan. cikgu aisyah, tolong reply mesej saye. huhu. oke. pikir positif. mungkin cikgu takde kedit nak reply mesej saye tadi. tapi,ntah2 sebenarnye cikgu aisyah sedang marah? huhu. maaf cikgu.. :( saye nakal. sblum cuti sangat lupe nak jumpe cikgu. huhu. takpe, esok try tepon beliau. tapi kene kuatkan mental, supaye xkeluar titik-titik air dari mata cahayamata ini. huhu. doakan saye!


da la tuh melalut. rasenye da sampai waktu untuk date dgn 'Dia'. luahan hati dan hajat perlu disalurkan padaNya. semuga sgala perkara menemui penyelesaian dengan baik. insyaAllah. da2, jangan tidur lewat sangat. kesihatan kne jage. selamat malam semua orang. doakan saye. semuge malam ni ialah malam yang penuh dengan rahmatNya :)

salam sayang,

~cahayamata~


saye rindu ct

7 comments:

Yard said...

aduh
lpe bwk blk buku econ
terbwk blk buku chem(same2 birukan)
adoiyai!!!!

iRa DiDi said...

haha alasan je yard tuh~
saya rindu awak laaa..((gaya manja))

wek

aiN_z said...

aiyakkk
yard
haha~
jadik hang revise la chem tuhhh
:p

kpd didi.
aik
rindu saye ke yard?
haha

didi baek hati said...

sengal la kamu! kan yard prasan pulak.. ops gurau yard :)

Yard said...

aduh
srabut tol kalau ramai rndu kat ak nie
ha3

aiN_z said...

haha
yard.
ade ke org rndu kamu?
haha
:p

khAzInAtUL AsrAr said...

kenapa tibe2 rindu sy?..hehe..pelik..