Sunday, May 24, 2009

berjalan2 di lembah mid


alhamdulillah.. arini dapat gak aku luangkan masa bersama2 nur aimi amanina binti najhan. walaupun dia agak lambat tiba di lembah mid ekoran kesesakan ktm, tapi aku tetap menunggunya dengan penuh kesabaran. (padahal dalam aty da resah gelisah. perutku da wat konsert!! aku lapa!). haha. aimi, anda memang sengaja nak wat saya kurus sedikit. heehe. :p saje jekkk..

dalam kelaparan menunggu aimi, aku sempat merayau2 di mph. mule2 aku sesat. ye la. da lame sangat tak pegi lembah mid tuh. ble da pegi, rase janggal pulak. cewah! haha. janggal kah aku? tidak janggal lihat aiskrim yang menambahkan kelaparan di perut ini. aku tak makan sarapan agy oke. huhu. oke. berbalik di mph. tibe je kat mph, aku pun merayau2 tengok buku. tengok2, ade pape buku baru tak. hm aku pun belek2 jeh. tp, tibe di satu rak, nmpk due buah buku. hehe. lantas tanganku mengambil buku tersebut dengan penuh kekasaran. terlampau excited rasenye. haaha. ayat skema. oke. n aku pun trus ke kaunter untuk proses pembayaran. huwaaa.. abes rm50+ di mph. bkn 500lbeyh. 50lbeyh. hehe. tp camtuh la aku., konon dpd umah, tak nak beli pape. nak makan jek. tapi, semngat keshopingan aku mmg terserlah. kat mne2 jek. huhhuhu.
ni dua buku aku beli tadi.


ye. buku di kiri tuh memang bagus untuk dibace. tapi buku yang sebelah kanan tuh, hehe, mesti ramai tergelak saye beli buku tuh. tapi tak pe, saye bace sebagai menambah ilmu, supaya dapat membuka minda, dan diaplikasikan di kemudian hari. insyaAllah :)

badan agak meronta2 untuk bersantai2 di atas tilam. dan seterusnye ke alam mimpi. jadi malamni tpakse lupekan hasrat nak wat keje. hehe. ((alasan lbeyh aku ni)).

aimi, thnx a lot. i love u so much :) jumpe agy nanti. jage diri baik2. jangan nakal2.
jumpe senin nanti k. kite ke skula besamerrrr..hehhe. ^_^

kawan2ku, saye rindu kamu semue!
sangat.

tak tipu.
;p
selamat malam.

nanyte.

assalamualaikum.


kalam Allah:

~Dan kamu akan melihat mereka dihadapkan ke neraka dalam keadaan tertunduk karena (merasa) hina, mereka melihat dengan pandangan yang lesu. Dan orang-orang yang beriman berkata, "Sesungguhnya orang-orang yang rugi ialah orang-orang yang merugikan diri mereka sendiri dan keluarganya pada hari kiamat." Ingatlah, sesungguhnya orang-orang zalim itu berada dalam azab yang kekal~ .:: as-syura : 45 ::.

sebelum tidur di atas tilam vono ataw pape tilam yang melentokkan, same2 kte bdoa, supaye tak termasuk dalam golongan orang2 yang rugi. insyaAllah. :) yeah! KATEKAN TAK NAK PADA RUGI! aiseyhh..sedap2 jek tukar tagline kerajaan tuh. hehe. tak pe. ntuk kbaikan bersama. doakan saye yek. :) semuga anda sntiasa di bawah rahmatNya, dan sentiasa ceria selalu. la tahzan. :):):):)
tata.

No comments: