Sunday, March 21, 2010

Ku Mahu Berjaya = KMB

mari balik KMB! ;) yoyoyoooyo!

selamat berjuang IB exam ye kawan2. (◕‿◕✿)
all the best.

doakan kejayaan kami pelajar KMB yang bakal menempuh IB exam di Hall serbaguna KMB itu. ohh satu perlian ke hape tuh. dan bakal menamatkan 2tahun International Baccalaureate kami.

yeaahhhhh. selepas 2tahun.
dari umur 18tahun yang masih penuh dengan ketidakmatangan itu, akhirnya akan keluar dengan separuh matang. okay la tuh. :p waaahh hidup di KMB. 2tahun kita bersama. aku pasti rindu engkau lah KMB. sekejapnya masa berlalu. aku cinta kau KMB. 2tahun. akhirnya kita akan berpisah. selamat tinggal. dari dulu lagi aku memang nak sangat berpisah dengan kau. akhirnya, dapat juga kita berpisah 44 hari lagi. tapi semoga aku tak lupakan ape aku da blaja daripada kau ohh KMB.

mari bersama hidup dengan penuh kegembiraan selepas ini. selamat ber-IRP ye kawan2. usaha sungguh-sungguh, tawakkal juga sungguh-sungguh.

sebab Allah cakap,
"dan Dia memberinya rezeki dari arah yang tidak disangka-sangkanya. Dan barang siapa bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan (keperluannya). Sesungguhnya Allah melaksanakan urusanNya. Sunnguh, Allah telah mengadakan ketentuan bagi setiap sesuatu"

~surah At-Talaq : 03
suka bila Allah cakap, Sesungguhnya Allah melaksanakan urusanNya. maksudnya, kita pon mesti laksanakan urusan kita dulu, iaitu berusaha, dan selepas itu, berserah kepada Allah sepenuh hati. ohh alangkah indahnya kalau kita dapat rasa nikmat tawakkal tu. tapi kalau nak rasa, kenalah betul2 bertawakkal dulu. kan kan. okeh, selamat berusaha. untuk aku jugak, jangan buang masa! berusaha hingga ke akhir! insyaAllah. selamat tinggal kawan kawan di alam maya untuk 44 hari. kita jumpa lagi nanti. ohh nak jumpa baby sekejap. yuhuuuu.

assalamualaikum ;)



jom jadik bagai gadis kecik di atas, tetap nak naik ke ranting walaupun bakal jatuh.
ohh anda faham ke maksud saya? buat buat paham je lah ye. hahahha

3 comments:

'aisyah ismail said...

salam'alaiki

all the best sayang :)

may allah makes everything easy for u!

^_^

kak aisyah,
cardiff

aiN_z said...

salam akak
:)
thanks sangat2

doakan ye
:)
sayang akak :)

Akmal Hayat said...

faham..