Saturday, February 27, 2010

insyaAllah, esok akan pulang ke KMB tercinta
mungkin dulu, akan tulis (tercinta ke?) selepas perkataan KMB di atas itu, macam ini :
insyaAllah, esok akan pulang ke KMB tercinta (tercinta ke?)
tapi, kini tidak lagi. dan tidak mungkin akan. =)
aku mula mencintai KMB, sangat2 cinta, malah sangat cintakan DIA yang menetapkan aku untuk masuk KMB itu Jun 2008 lepas.
walaupun ketiga-tiga sem macam dilalui dengan kehampesan, dan sangat banyak ujian, air mata (hehe),tapi perasaan syukur sangat2 mula dirasai sekarang. Kat KMB la macam2 menda yang dah blaja.
hati makin diperkukuh di KMB. alhamdulillah.
tiggal bape hari je lagi nak sedut udara kat KMB nih. afta final IB exam, merdeka.
tapi, pasti akan merindui KMB. huhuhu.
insyaAllah, beberapa hari ni lah akan digunakan sebaiknya untuk menikmati n menghargai KMB, dengan kawan2 tercinta. =)
thank you Allah... =)

kawan2, mari kita berjuang! moga kita semua same2 capai ape yang diharapkan, insyaAllah =)

9 comments:

Syazwan Harun said...

kau lame x update. :D
selamat pulang ke arah kesengsaraan :)

Syazwan Harun said...

kau lame x update. :D
selamat pulang ke arah kesengsaraan :)

aiN_z said...

hehehe
wanharuunn,
kau juge
;p

ehh xsengsara lah
bahagia
;)

AkuPenulis said...

ayat orang ambik ee malay memang macam ni ek..
ala2 pujangga..
haha..
saiful pun tulis macam ni gak..
bakat korang kot..
hehe

Akmal Hayat said...

u've changed a lot :D

fastaqim..

mimyliana said...

KMB means a lot to me too :)

teruskan usaha ain! cherish every moments ok. semoga Allah memberkati tiap2 saat dlm hidup kita

aiN_z said...

mahiraa
aduihhh
mana ade kne ngena ngn EE malay ke tak
haha dah hampir melupakan EE ape yg kte wat
:p
btw thanx!
=)
sayang mahira

aiN_z said...

akmal hayat,
huhu
hah hang ckp aku da brubah tuh dalam isu makan ka?? ke nak ckp aku da tak kuat makan?? hahah
;p

jzkk =)

aiN_z said...

kak mimi tersayanggg! =)
insyaAllah.
doakn yg tbaek ntuk adik2 akak kat cni yep
=)
mish you..
moga Allah sntiasa kuatkn ukhuwah kte insyaAllah.. ;)