Monday, July 20, 2009

selamat hari jadi, sayang...

happy birthday to you..
happy birthday to you..

happy birthday to imi..

happy birthday to you..
hhehe.. adik aku, MUHAMMAD HILMI ZAKARIA @ imi, da selamat menyambut hari jadinya ke 12 pada 18 julai arituh tanpa kakak yang tercinta. (huhu. dia tak bape nak cinta saye) sob3. alhamdulillah. dia da besa. mintak maaf, tak bagik hadiah lagi kat kamu. insyaAllah nanti akak balik rumah akak bagi. terharu la sket bile bace post nih. hehe.

hm dulu mase kecik2, salu gaduh ngan die. bese la, aku lambat dapat adik. bile da umur 7taun, baru dapat die. perasaan cemburu masih membuak2 dalam hati dan sanubari yang tulus ini. aku selalu kena marah ngan ayah sebab salu cubit die tengah2 malam sampai lebam. padahal die baru lahir tak sampai 2minggu. ye, dulu memang sangat nakal. plus, bukan akak yang penyayang dulu. tapi DULU jekkk. haha. sekarang akak yang sangat baik hati + penyayang + bertanggungajawab :p

mintak maaf, untuk segala lebam2 di sana sini di tubuh itu...
mintak maaf, untuk segala air mata yang keluar dari mata itu...

mintak maaf, untuk segala kesaketan hati yang tak pernah terubat itu...

mintak maaf, untuk segala luka di badan itu mase kamu baru berumur 2tahun...
mintak maaf, sebab jarang sekali beralah dengan kamu...

mintak maaf, untuk segala kesabaran kamu...

mintak maaf, tak jadik akak yang baik dulu...
mintak maaf, untuk segala buli itu...

mintak maaf, selalu berebut paha ayam dengan kamu...


mintak maaf, untuk sumenye. alhamdulillah, sejak kamu da besar, kite makin rapat. terima kasih, jadi adik yang sangat baik.
terima kasih, ada dengan akak bile akak sedih. terima kasih, sebab selalu memahami. ^_^
insyaAllah, akan jadi akak yang terbaik, sebab ini je lah satu2nye akak kamu dik oiiii. tak de dah yang lainnn. d only girl in d family, hargai sket! haha. selamat hari jadi, sayang :)

thanx 4 everything! :)

'air dicincang takkan putus'
saya sayang kamu, bro!



ya Allah,
aku mohon padaMu,
berkatilah setiap apa yang dilakukannya..
permudahkanlah urusannya..
jadikanlah dia remaja yang hebat..
untuk agama, dan keluarga..
berikan dia kebahagiaan..
sucikanlah hatinya..
jauhkan dia dari perkara2 yang tidak sepatutnya..
semoga dia menjadi anak yang taat pada ibu bapaku..
semoga dia berjaya dalam UPSRnya..
semoga dia tabah hadapi segala ujian..
berilah dia kekuatan..
amiin..



2 comments:

Syazwan Harun said...

haha igt ape ar

aiN_z said...

ek eleh
suke pikir laennn
cube pk baik2 sket kat aku
hoho