Saturday, June 6, 2009

tolong saye, bantu saye......

esok akan ke jeram besu
agak pening, n aty meronta2 tak nak pegi sebenar2nye
tapi nak wat camane, da laz minit, tak leyh tarik diri
aghhh.
agak tensi pale otak yang kecil lagi comel ini

assignment still lum siap sumenye
sentoh sparoh2.
huwaaaa malam tadik sempat mengerling manje kat sume assignment takleyh nak wat pon semalam pale yang berat dengan segala macam2 barang tersumbat makin betambah berat makin pening.
huhu
tapi alhamdulillah maths da dapat data :) hehe. sejuk pale ni sket. tinggal nak get ready ntok data processing je
bole ke masok utan bawak lappy? huhu. maseh berpikir. tolong bagik jawapan. :(
law takleyh bawak, nampaknye sabtu depan kene berhempas pulas siapkan asgnment yang menggunung macam gunung ledang tak leyh blah oke.
dok jeram besu dpd esok sampai jumaat. aduishh.
aty tak tenang nk gi nih. tolong, sesape, wat saye gelak sekarang!! ;l

de tak sesape nak tolong saye wat asignment? saye blanje rashid! heheh ;p


didi, i mish u lor. sok kte jumpe oke :D naek semangat sket. hehe
ni asgmnt ni sape nak tolong ni?? uit ain, tolong diri sendiri oke. huhu. oke. aty yang sangat lembut selembut softlan(lembut ke) menangis2 tak nak giiii
tolong bagi agy semnggu cutih, juz 4 me, bole tak en hatta? hahaha. bole blahhhhhh.
aku mungkin sedang mengalami tekanan perasaan. tolong tekan perasaan ni plahan2 sket bole takkk. saket larrrr. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. taknak balik kolej. taknak gi jeram besu. tak nak gi mane2. mak, nurul tak nak makan jugakkkkkk(sume orang ingat aku tipu la nihhhhh) pheewwiiittt. dia taknak makan lar. hahha. bole close tab sekarang! jangan ahh. blum abes cloteh agy nihhhhh.

pagi tadi makan nasik goreng air tangan mak. ye ah, takkan air kaki lak kan. haha. oke. hampeh. blah2. sangat powerful, wonderful, beautiful. oke. mlalutt. tapi sebab sangat sedap (ke keadaan perot yang memang lapoo?) wuteva. time kaseh, mak! haha. sume tetipuuu. mak aku tuh nenek aku. saje ngade2 panggil beliau 'mak' dpd kecik agy.
haa da tuh mule nak tanye la tuh, panggil mak sendirik ape, hehe.
IBU! ye, ibu yang saye sangat2 amat2 tersangat sayang! abes kene kutuk ngan cikgu2 bm yang pnah mngajar aku. jangan tiru ayat tadi oke. salah tata bahasa. hehe!
oit ain, bile nak abes entry nih. buhsan ar. oke, law bosan, sile la gatalkan tangan tutop tab sekarang.
nanti dulu. nak letak gambo mak kesayanganku.
mak semalam nak sangat amek gambo, sebab beliau rase beliau comel semalam ;p
mak nak gak masok blog
, gtu la mak cakap.
hehe ;p
oke la, bersurai.
nak pi sambong sume asgnment yang taknak abesh2 nihhhhhhh.

malamni tiada erti tidur ntuk nurulainzakaria oke :D okeee.. ;p

specky gurlz ;p


kalam Allah:
~Hari akhirat hari di mana tidak berguna anak pinak dan segala harta kecuali orang yang membawa hati yang sejahtera~

.::26 : 88-89::.

terima kasih ya Allah. :) aku tau, sesuatu menunggu aku di jeram besu. smuge ape yang aku pelajari akan aku kongsi dengan orang lain. berkati perjalanan kami ke sana, ya Allah.
semuge ati ini sentiase bersyukur. insyaAllah.
rakan2 yang akan bersame2 ke jeram besu, moga kite tak lalai kat sane.
wat sume kawan2, same2 kte saling ingatkan oke :)

siti, buku kamu bagi pinjam tulisan Pahrol Mohd Juoi memang sangat bagus. :) hati makin tenang. makin nampak ape patot saye buat. thanx. siti, kamu tau saye sayang kamu! :D

haulah, fiza, aten, hajar, saye rindu kamuuuuu. :) jage diri yerrr :)

6 comments:

shiver_14 said...

xrindu kte keh..??
:P
t8 care at jeram besu!!
:)

alaq ashiqin said...

salam..
buat ain yang disayangi...
sabarlah menghadapi ujian ni...Insya Allah ade kebaikannya walau di mana sahaja Allah membawamu pergi...
sabarlah, dan mintalah pertolongan pada-Nya ketika kamu bersolat.
"wahai orang-orang yang beriman!mohonlah pertolongan dengan sabar dan solat.Sungguh, Allh beserta dengan orang-orang yang sabar"
2;152

aiN_z said...

shiver, saye rndu kamu sgt2
:)
hehe
tenkiuuu
sayang kamuu :)

alaq, trime kasih sgt2
btul, saye yakin de sumting yg sgt bmkne ntuk sye mnnti kt sne
doakn kami ye :)
smge kmi sume dpt jge diri bek2 kt sne
insyaAllah :)

Syazwan Harun said...

hah! amek ko
ak komen gak.
harhar padan muke cuti ko dishortkan
harharhar :D:D:D:D

aiN_z said...

syazwanharun
tolong tutop tab skrg
sblom anda cutih lame terbongkang kat spital akibat diblasah
heheh
;p

bia laaa
nk msuk utan nih
smngat da nihhh

khAzInAtUL AsrAr said...

ain, sayang kamu jugak..